pagy yang ' ceria '

09 March 2011- GOOD MORNING KAWEE
อรุณสวัสดิ์ Bahasa Thailand ini bermaksud selamat pagi. HAHA. Aku nak sebut perkataan tuh pun tak reti doh -.- Saje je nak bajet-bajet letak bahasa thailand dekat blog aku. Baru lah dinamakan satu dunia. Walaweyh... Hari nih aku bangun awal sikit. Macam biasa... Celik-celik mata aje, kebosanan melanda diri. Mana taknya, setiap hari buat aktiviti yang sama. Bangun tidurr, basuh muka, tolong mak dekat dapur, jemur kain, tepek bedak sejuk and last sekali kembali ke komputer untuk melakukan aktiviti kegemaran aku dan orang ramai iaitu online. Ya, aku memang kaki online. Pagi online, petang online, malam online, tengah tidur pun kalau boleh nak online. HAHA. Senang cerita, 24 jam nak online. Korang tunggulah aku beliblack biri (blackberry) tak lama lagi, 24 hourss on facebook and blog. Nanti, aku nak pegi toilet aku update dekat korang okey. HAHA. Baru advance! Kata dah maju kann. Malaysia boleh! aku pun boleh okey *__* Sekarang, aku tengah online facebook. Baru seminit aku online, dah ada IM Chat yang masuk. Sampai 5 pulak tuh. Astagaa... dah berjuta-juta kali (saje nak kasi gempak) aku cakap yang aku tak suka main IM. Tak faham-faham ke! IM hanya untuk VVIP saje. VVIP tuh hanyalah my friends yang betul-betul dikenali SAHAJA. Yang setahun sekali tegur aku dekat Facebook tuh, JANGAN harap aku nak reply IM korang okey. Masalah lah bhai! Tetiba je tegur aku, nak bersayang-sayang bagai... Wakluu -,- Sejak bila aku jadi girlfriend korang. Sedapnya nak panggil aku sayang kann! Better korang simpan perkataan ''sayang'' tuh untuk girlfriend or isteri korang nanti. Confirm aman rumah tangga doh. So yeah, WATCH OUT guys. If aku tak reply IM korang tuh, that's mean, I don't know you and I'm not interested to know you. Lantaklah korang nak cakap aku sombong ke apa ke kan... ADA AKU KESAH?

No comments:

Post a Comment