maaf bhaii --"

sorry aku terpaksa unfriend kau lagy . ntah . tak tahu kenape aku unfriend kau .kau pun mcm dh benci dekat aku . nvm .maybe sampai sini je kot kte dpt berkawan . takpe , u gi je lah jauh dari hidup i kalau dh benci kat i . but one thing , i rase u tak perlu jealous dgn sape i chat kat fb or ym sbb u bukan nye sayang i pun .  hm dalam satu hari aku hilang dua kawan. capital H and capital A .yang A ni ckp malu dengan aku sbb dye dh terperasan sorang sorang sbb dye ckp dye suke aku . then dye malu . aku pulak bingit dgn dye sbb dye malu dgn aku .okay fine , tak perlu malu dgn aku . then aku ckp kat dye . takpe lah , lepas ni i takkan ganggu u .bye . then dye call aku banyak kali , aku buat bodoh je . yg capital H ni maybe terasa dgn ape yang aku tulis kat blog aku nyh , then aku bangun tdy dlm pukul 5.15 ptg , ade text dry dye , only say thanks kat aku .then aku baru nak tgk blog dye , rupe rupe nye dye dh delete blog , HAHA , ini aku nak ckp kt kauu balik , THANKS .lepas I upload pic aku webcam dgn dye pagy tdy , ramai duhh mmbe mmbe prmpn dye add aku , HAHA , mmg takkan apprve lah kan cte nye .

No comments:

Post a Comment