tangisanku hanya untukmu .


  Sakai jea kan tajok entry bell kali neh ? Iyelah ,aku tahu tuh .ape yang aku cuba ungkapkan dekat dalam blog neh adalah tetang perasaan aku .entah lah weh ,kgkdg aku rasa diri aku tak berguna lagi .tak patot rasa kasih sayang daripada seoran insan yang bergelar KEKASIH sebab ,bila cinta tuh hadir dalam hidop aku aku lansung tak pandai nak hargainya .sampai-sampai dea bole cakap aku abaikan dea .yee ,aku tahu aku selalu abaikan dea dan lebihkan kawan .aku mintak maaf k ?aku tahu maaf aku neh mungkin tak dapat nak padamkan kesengsaraan yang kau alami sekarang neh .but ,cukop lah kau tahu aku maseh sayangs kau lagi .

     mintak maaf sesangat sebab aku tak dapat jadi yang terbaik buad kau .kecewa aku bila kengkawan kau cakap aku neh tak layak buad kau .sampai-sampai akak tuh benci aku kot .sebab tolaa aku fedup dengan semua neh sampai-sampai aku berani nak tinggalkan kau .padahal dalam hati aku ,tak tergamak aku nak tengok kau lebih sengsara saat aku tinggalkan kau .cukop lah selama aku dengan kau ,aku dah banyak menyusahkan kau .aku sedar ,aku neh sapee .aku memang tak pandai bercinta .setakad cinta monyet tuh bole lah .sayangs aku dekat kau masih bersisa lagi .even ,benda tuh tak seteguh dulu .kgkdg aku fikir balik ,kan bagos kalaw aku tak pernah kenal lansung kau .takde lah jadi macam sekarang .kau jugak yang merana sebab aku kan kan ?

    k ,aku tahu takde sorang pun yang sempurna dalam dunia neh termasok aku .sapee yang cakap dea sempurna lah sangat kan kan ,means kena bawak pergi hospital sakit jiwa ehh ? aku sunyi sebenarnya ,aku takkan gatal-gatal dengan Mr.R kalaw aku tak rasa macam neh .kau pun dah banyak memaksa sekarang neh .lagi kah buat aku frust .walaupun aku dah memang tahu perangai kau macam tuh .but ,aku tak suka .kau tahu kan aku neh cepat tertekan ?kenapa kau masih buat macam tuh ?when kau buat macam tuh ,aku rasa dah malass nak layann kau .then ,fikiran aku teros fikirkan pasal Mr.R sorry kalaw ini membuatkan kau sakit .aku tak kesa kalaw akak tuh nak kata aku bajet or what sekalipun .janji aku tak kacau hidup orang lain .

    aku dah tak tahu macam mana nak ungkapkan yang aku masih perlukan kau ,menyayanggi kau .bukan kee aku pernah cakap dekat kau ,walau seburok mana pun aku ,walau sejahat mana pun aku ,and walau berubah macam mana pun aku ,satu jea yang takkan berubah macam yang aku cakap tadi sayangs aku takkan berubah even ,benda tuh tak seteguh dulu .aku sayangs kau sesangat .aku sanggup kena maki dengan bapak sendiri sampai dea nak suroh aku keluar dari rumah tuh untok mempertahankan hubungan kitee .kau tak tahu tuh semua ,sebab aku simpan .aku taknak kau tahu .rinduunya aku nak rasa pelukan kau tuh ,rinduu nak bergelak tawa dengan macam dulu .rinduu nak tuh semua !malangnya ,semuanya telah berubah

    aku rinduu diri kau yang dulu .yang tak mudah dengar katee orang .but now ? Hampehh ,jealous aku tengok couple yang lain-lain tuh .tak tahu lah kalaw dalam diam dorang memang ade masalah .aku tak bole nak paksa kau .aku tak tahu lah nak buat ape lagi supaya kitee macam dulu .patot kee aku korbankan sayang aku dekat kau ?Erghh ,sumpah aku keliru !

No comments:

Post a Comment