eeeeeeee -.-


25 March 2011- LAGI SORANG NAK SENTAP -.-SENTAP? The most famous word dalam blog aku pada bulan March nih. Korang mesty pelikkan kenapa aku asyik update pasal perkataan nih aje. Well, suka hati aku lahh an. Blog aku, so korang kesah ker? HEHE. Actually, aku pun tak tahu atau dalam bahasa lainnyaPELIKK kenapa ramai sangat orang nak merajuk dengan aku. Hmm... Ingat aku pandai pujukk ker? Walaweyhh -.- Aku takde perasaan bila sampai bab sentap menyentap A.K.A Merajuk-rajuk  nih. Korang merajuk, korang blah! Aku malas nak layan. Aku bukan jenis perempuan yang pandai nak susun-susun ayat mintak maaf semua uhh. That's totally not me okey. Hari nih ada lagi sorang nak sentap dengan aku. Adoyy... Hal kecik pun nak merajuk. Hmm... Boring arh cmni. Tadi tengah seronok-seronok main SMS, tetiba nak tacink tacink bagai. Haiihh -.- Apa lagi yang tak kena ntah. Aku sendiri pun tak faham. Kita tengok je la esok okey. Hope mood dia steady macam slalu lah. Kalau tak okey, aku pun malas nak bercakap dengan dia. Nanty bertambah-tambah marah dia dengan aku. Ermm... Apa ubat untuk orang yang kuat sentap nih ekh? Kalau ada jual dekat Farmasi kan best. Bolehh beli kasi dkt korang semua. HAHA

No comments:

Post a Comment