I'II let you go ..

aku merana . aku derita . aku sakit .. kenapa semua ni jadi kat aku biy ? nape aku yang kena biy .. aku tak kuat , aku tak kuat ! kenape dea datang balikk dalam hubungan kite biy ? napeh dea datang disaat aku dah bahagia dengan kau biy .. apa lagi yang dea nak kat kau ? 4 tahun kau jaga dea , kau jaga mahkota dea . tp sekarang , disaat dea dah rosakkan mahkota dea kat laki laen , baru dea datangg balik pada kau ? dan aku ? aku jadi mangsa keadaan dalam semua ni ... kenapa aku perlu terlibat ? salah aku ke ? salah aku ke sebab menyayangi kau and temani kau selama dea pegi dr kau ? biy , cuba kau ingat . waktu dea tengah enjoy & dea tinggalkan kau , sape yang ada disisi kau biy ? sape yang dengar sume masalah kau ? sape yang kesat airmata kau biy ? sape yang samasama menangis dengan kau ? sape yang bagi kau semnagt dan kekuatan untuk kau teruskan hidup kau biy ?? kau bgtahu aku , siapa ? kalau bukan aku .. harihari aku temani kau biy . aku korban kan masa , tenaga , kawankawan aku demi kau biy .. aku abaikan semua demi kau .. tapi aku tak sangka , dea boleh datang balikk dalam hidup kau . kalau dengan cara lepaskan kau adalah yang terbaek untuk kita semua , aku akan buat biy . aku akan lepaskan kau .. walaupun aku tahu , apa yang aku buat ini akan seksa diri aku sendiri . tak pe laa biy . aku rela tanggung semua ni sendiri . aku nak kau bahagia biy . aku akan bahagia kalau kau bahagia biy .. dan aku yang akan tamat kan semua cerita tentang kita .. bkn ini niat aku biy , bkn ini yang sebenarnya yang aku nak . tapi ini yang perlu aku buat .. PENGORBANAN biy . aku lakukan pengorbanan ni untuk kita .. aku tetap sayangg kau biy , even kau bukan milik aku lagi .. aku tetap disini , sentiase mengenangkan saatsaat bahagia kita .. maafkan aku biy . aku lepaskan kau ..

No comments:

Post a Comment