Perasan bagus -.-



10 DISEMBER 2010- FUCK LA KALAU MACAM NIH UH !
Hey. I'm back again. Sehari tak update blog macam setahun lamanya *Asyik ulang ayat nih je an* HEHE. Tapi betul apa. Aku rindu nak ber-blogging. Semalam mama sorok broadband. So agak frust la uh. Sebab tuh tak dapat nak post apa-apa semalam. Grr ^^ Okey now nak story sikit. Tadi aku melakukan aktiviti berblogwalking aku semula. Meng-usha usha blog orang. Oyeahh! Banyak yang dah tukar layout and whatsoever. Congratulatulations! Blog korang cantik. Erm, dalam perjalanan nak pergi blog ke blog an, aku terjumpa satu blog nih sebijik macam blog aku. Argh... sudah! Apa cer nih uh? Peniru lagi ke? Damnn! Dah takde idea lah tu an. Orang tukar layout stripes, dia pun pakai layout stripes. Orang tukar cursor, dia pun tukar cursor. Hell what! Shoutbox aku pun nak tiru. Apa hal nie weyh? Pelik betul lah. Blog aku yang buruk ni pun ada orang nak copy ke? Haish... pegi la tiru blog-blog mereka yang superb tuh daripada membazir masa meneropong blog aku. Beta sangan murka nih. Sumpah! Aku tak puas hati uh. TAK PUAS HATI OKEY! Aku malas nak bising-bising. Aku doakan semoga engkau berbahagia dengan design blog aku tuh. Tak perlu lah aku nak mention nama bagai an. Kang jadi gaduh pulak. Fine! Siapa makan cili, dia yang terasa pedas nya. Bye !

No comments:

Post a Comment