Back to normal


14 DISEMBER 2010- GOOD BYE CAPITAL A.
Good morning peeps. I'm sorry thou. Pagi-pagi lagi aku dah nak update blog kan. But lantaklah ouh. Blog aku, aku punya suka lah. Kesah ke ? HAHA. Okey! Hari nih aku bangun awal sikit daripada biasa. Ala... Sikit je la meyh. Bukan banyak pun. Sebenarnya malam tadi aku tak boleh tidur. Pening memikirkan masalah hidup yang melanda diri. Fine! Banyak benda yang berada di minda aku actually.Aku dah break dengan Capital A. Korang mesti nak tahu nama dia kan. His name is korang pikir la sndiri -.-'. For the first time aku mention nama dia dekat sini. It's hurt you know -.- Semuanya berlaku dengan pantas tanpa aku sedari yang ianya benar-benar berlaku. Salah aku jugak sebab mencabar kesabaran dia. And again! It's all my fault. Setiap kali break, salah aku. Memang salah aku. And semuanya salah aku. Aku benci doh. Tapi yang membuatkan aku pelik, kenapa bukan lelaki yang salah?? Kenapa setiap kali break mesti perempuan yang kena hina and dituduh yang bukan-bukan? Kenapaaaa??? Korang yang ignore aku macam tunggul, last-last nak kata aku yang buat korang macam tuh. Masa dengan dye pun cmtue gaks. Aku jugak yang salah sedangkan aku tak buat apa-apa pun. Damn! Kenapa benda nih selalu jadi dekat aku? Kalau dah tak suka dekat aku, cakap je la kan. Aku boleh terima. Tak perlu lah nak salahkan orang lain. Nak bikin gempak+havoc and nak panjang-panjangkan cerita pahal? Just cakap yang I TAK SUKA YOU AND I NAK BREAK. Senang doh. Tutup cerita. Dalam kes kali nih, aku lagi yang kena. Again, aku yang dipersalahkan dan yang paling aku tak boleh terima langsung, perlu ke kau hina aku? Kau cakap aku bukan perempuan yang kau cari. Kau kata aku bukan perempuan yang baik. Hell-what yaw!Haih...kalau dah bosan tuh, macam-macam alasan boleh keluar. Aku malas nak  kecoh marah-marah and hina kau balik sebab aku tahu semuanya takkan kemana pun. Nanti hati aku yang makin sakit dengan tuduhan kau. And now aku just nak cakap thank you so very much. Thanks for your love and thanks for the memory. Aku sedar aku bukan perempuan yang baik untuk kau. Kau pergilah cari perempuan yang suci kat luar tuh. Perempuan yang macam malaikat yang akan dengar semua kata-kata kau. Yang pijak semut pun tak mati and bla bla blaa... Tak perlulah kau cari aku lagi sebab ia hanya akan mengingatkan aku tentang kenangan indah sepanjang kita bersama. Thanks for the sweet one month seven days memory "__"

No comments:

Post a Comment