Life must go on

 
07 DISEMBER 2010- HIDUP TAK SELALUNYA INDAH !
Seperti apa yang aku katakan tadi, hidup memang tak selalunya indah. Kadang-kadang kita diatas dan kadang-kadang kita dibawah. Itu yang sedang aku alami sekarang. Dua tiga hari nih sumpah aku rasa down giler. Aku rasa hidup aku macam kosong. Zero tanpa ada sesiapa disisi. Please lah! I need someone. Someone yang boleh happy kan aku. Jangan tanya mana boyfriend aku sebab aku pun tak tahu mana dia sekarang. He's busy with his own life. Aku tak kesah and aku faham kau SIBUKKK. Just go with your way. Aku malas nak cakap banyak. Lantak kau lah nak buat apa. Selagi aku boleh sabar, aku sabar oke! Family? Ntah lah. Semenjak dua menjak nih, aku rasa dorang terlalu jauh dari aku. Aku tahu aku bukan anak yang baik. Aku faham aku selalu buad mama and ayah aku marah. Aku mengerti yang aku bukan kakak yang baik dan patut dihormati. Memang semua salah aku. Aku mengaku. Terima kasih untuk segala-galanya! Teruskan lah usaha korang menghukum aku diatas kesalahan yang bukan aku lakukan. Aku sedar siapa aku dan seperti yang aku katakan tadi, aku akan terus bersabar dan bersabar selagi aku mampu berbuat demikian. Kawan-kawan pulak? Huh... apa namanya hidup tanpa kawan-kawan kan. Actually, semakin hampir hari terakhir menjejakkan kaki ke sekolah, semakin aku rasakan hubungan aku dah kawan-kawanku semakin renggang. Maybe, semua dah tak sabar nak ada kawan baru dekat sekola kot. It's okey lah! Aku doakan korang bahagia and happy dengan new life korang nanti yeah. All the best. Tiba-tiba, aku teringatkan besties aku yang sorang nih. She text me just now. Bagi semangat untuk teruskan perjuangan. Sweetnya dia kan ^^ I miss you, . Please dear! kita nak jumpa awak sebaik sahaja abis UPSR. I miss you a lott. A lot tahu! Awak jeh yang faham kita. Oh goshh! I felt so lonely nowadays. Aku nakkan sesuatu yang boleh happy kan aku balik. I'm trying to be happy like what I did before. Sha yang sentiasa gelak walaupun ada problem. Sha yang selalu buat kawan-kawan dia gembira dan tertawa. Sha yang selalu hyper walaupun ada orang yang benci dekat dia. Syera yang dulu! Syera yang dulu okeyy -.- Come onn! Life must go on walaupun banyak halangan yang menimpa diri. Kau boleh tempuhinya. Aku pasti. Chaiiyokk Sha
p/s: Maaf! Entry kali nih agak emo. Aku pun tak tahu kenapa dengan diri aku nowadays nih :"(

No comments:

Post a Comment