if i die young :'(


kalau esok saya mati :
  • tak dapat saya hantar mak ayah pergi umrah .
  • saya tak sempat nak habis sekolah atau graduate .
  • saya tak sempat nak bagi keseronokan untuk mak ayah melihat saya berjaya .
  • saya tak sempat nak kahwin .
  • saya tak sempat nak tengok kawan-kawan baik saya kahwin .
kalau esok saya mati :
  • saya harap ramai akan datang majlis pengebumian saya .
  • saya berdoa agar saya sempat dan diterima taubat saya .
  • saya harap kawan saya sanggup tinggalkan sekolah atau kelas untuk solatkan jenazah saya .
  • saya harap orang akan sayang saya dan maafkan silap saya .
  • saya mohon sangat hutang saya dihalalkan .
  • saya harap dapat jumpa orang yang saya sayang<3 sebelum saya pergi .
  • kita tak tahu , harini saya sihat , setengah jam lagi saya sakit .
  • kita tak tahu , sekarang kita bergelak ketawa , mungkin nanti kita akan menangis .
  • saya pon tak tahu , sekarang kita bersama , beberapa jam atau esok lusa saya pergi selamanya .

No comments:

Post a Comment